اخبار داخلی
طی یک نشست خبری در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۳، تپسی از برنامههایش برای اضافه کردن محصولات جدید و تبدیل شدن به سوپراپ رونمایی کرد. به این ترتیب، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه ۳ حوزهای خواهند بود که تا پایان سال ۱۴۰۳ برای کاربران تپسی در دسترس قرار خواهند گرفت.
ارزش کل سفرهای تپسی در سال ۱۴۰۲ با حضور در ۳۳ شهر و بهرهمندی از حدود ۲۷ میلیون مسافر و ۲.۷ میلیون سفیر، ۶ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان بوده است؛ در نتیجه سود خالص تپسی در سال گذشته ۱۷۸ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ شده است.
طبق این گزارش تپسی در یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ معادل ۱۰۹ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان درآمد از ارائه خدمات داشت.